maanantai 18. huhtikuuta 2011

Arki alkaa

Illalla emäntäni meni lasten kanssa yläkertaan nukkumaan ja jäimme isännän kanssa alakertaan. Isäntä veti uuden peittoni sänkynsä viereen ja sehän sopi minulle! Sammutimme valot ja uni tuli molemmille välittömästi.

Aamulla 6.20 isäntä alkoi kolistelemaan ja ajattelin että pakko kai se on minunkin nousta ylös... laitoimme pannan ja hihnan kiinni ja astelimme reippaasti ulos. Ulkona tuuli kamalasti ja minua alkoi taas hieman hermostuttamaan kaikki äänet ja tuulen suhina. Oleilimme ulkona hetkisen ja sitten nousin reippaasti raput ylös sisälle. Oli kuulemma hienosti tehty sekin... kaikesta ne tuntuvatkin kehuvan ja ovat innoissaan.
Sitten isäntä kertoi että se lähtee töihin, se on kuulemma rahan aiheuttamia pakkoliikkeitä. Mitä sitten tarkoittaakaan?

Päivällä emäntä laittoi heidän vieläkin keskeneräiseen makuuhuoneen lattiaan suojapahvia ja minä ajattelin että jopa on luksusta, kokonainen huone kakkimista varten!! Todella nopea ja nöyrä huonepalvelu tuntuu olevan täällä, emäntä ei sanonut sanaakaan kun kävi nopeasti siivoamassa minun tarpeeni. Kehuin hieman häntäkin haukahdellen, se tuntuu olevan ihmisille tärkeää.

Isäntä palasi aika voipuneen näköisenä sieltä töistä, oli tehnyt varmaan koko päivän pakkoliikkeitä, ilman päiväunia! Sillä on joku kumma juttu meneillään, yritti olla alkuun huomaamatta minua, mutta ei mennyt kuin 2 min ja oli höpöttämässä ja silittelemässä. Se sopi minulle mainiosti.

Tänään nuori tyttö Emilia oli vuorossa leikittämään minua, isäntä kuvasi siitä videotakin. Se kuulemma laittaa sen tänne näköisälle jos vaan osaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti