sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Bright Spot Oliver Almighty eli "Eetu"

Olen syntynyt 31.12.2010. Vanhempani ovat isä DEMI BLJU DRIM LOVELY LAD ja emä MULTI CH MACROYS ALLMIGHTY TILLI. Kasvattajana toimii Mirka Rosling ja kennelin nimi on Bright Spot Turussa.
Luonteeltani olen vähän ujon sorttinen ja tarkkailen asioita vähän tarkemmin, enkä välttämättä ryntää päätä pahkaa uusiin seikkailuihin.

Odottelinkin jo hyvän aikaa että löytyisikö minulle oma ihana koti ja uusi lauma.
Niin vain kävikin. Eräänä kauniina lauantaina, tarkemmin sanottuna 16.4.2011
saapuikin nelihenkinen perhe jostakin kaukaa... oliko se Varkaus vai mikä ja
niin jouduinkin uuteen seikkailuun.

Useita tunteja meitä rapsuteltuaan ja ihmeteltyään tämä ihmislauma rupesi laittamaan
vaatteita päälleen ja kasvattajani Mirka napsautti minulle uuden tuttavuuden kaulaan, tuntuvat kutsuvan sitä
pannaksi? Nooh, täyttivät jotain papereita ja kantoivat jotakin pussukoita autoon ja
sitten jouduin sinne minäkin?!

Olin ensi alkuun ihan matalana auton lattialla oman
ja tutun viltin päällä ja kuuntelin vain auton ääniä. Pelotti niin vietävästi, mutta samalla olin myös
vähän kiinnostunut näistä ihmisistä. Matka oli kuulemma aika pitkä, ainakin näin vasta hieman matkustaneelle.
Puhuivat jopa jostakin viidestä sadasta kilometristä... no pitkälle se ainakin tuntui.
Alkumatkasta hieman oksetti ja kuolaakin meinasi vähän tulla normaalia enemmän.
Hieman ajettuamme huomasin että ei tämä nyt niin kamalaa ole ja aloin nukkumaan.
Kehuivat jälkeenpäin että matka meni todella hienosti. Perillä odottikin vähän jännittävä
paikka, uusi koti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti